Street Delivery – cine sunt de fapt acei “noi” care vor să înceapă lucruri #curat? Suntem noi toți

“Curățenie profesională la Street Delivery?”

“Nu, sortare selectivă. O campanie de awareness potrivită unui cetățean deștept – smart citizen.”

“Aaaa….ce frumos! Felicitări!”

O reacție unamină dar venită pe un filon de surprindere plăcută. Sprâncene ridicate, “bravo-uri” dae și primite cu sufletul deschis, o stare generală de bine cu care ne-a hrănit Street Delivery care a avut loc între 15 și 17 iunie în inima vechiul târg al Bucureștilor.

Pe colț de Arthur Verona și Pitar Moș ne-am instalat Avanpostul Curățeniei, cu turnurile de plexiglas ale instalație de sortare selectivă a plasticului. Am împânzit întreabă stradă cu coșuri în care deșeurile erau selectate după categorie.

“Ca peste hotare” cum foarte frumos ne-a comentat un trecător.

Cum a fost starea generală, aici: 

Cum s-a contabilizat? Lăsăm mai jos:

41 de mii de litri de deșeuri colectate selectiv în trei zile de festival.

45 de coșuri de gunoi customizate și adaptate pentru sortarea selectivă.

40 de mii de participanți.

reach organic al micuței noastre pagini de Facebook de zece ori mai mare + un super album cu #smartCitizens.

3000 de persoane oprite la standul nostru pentru a discuta și a ne spune ce aș începe ei de mâine pe curat. Reciclare, sortare, campanii de sensibilizare, informarea comunităților, implicarea factorilor de decizie – oameni frumoși care ar face, de mâine, ceva pentru comunitatea în care trăiesc. Ar îndrepta lumea. Nu, nu ar cere nici mașini scumpe, nici funcții.

 

 

 

Ce concluzii avem?

Lumea din jurul nostru de schimbă structural și ne pare bine că ne-am aliniat din vreme.

Am descoperit la Street Delivery cum a fi #smartCitizen, dincolo de deschiderea tehnologică a termenului, începe din ține și continuă cu camaraderie și deschidere către celălalt.

Am descoperit cum deschiderea noastră ca firma de curățenie profesională către curentul eco se transformă, încet-încet, într-o inițiativa structurală grație prieteniilor legate cu partenerii identificați în cele trei zile de festival.

Suntem determinați să continuăm – cu idei de a continuă proiectul de CSR #baromatreulcurateniei și cu mai multă implicare, forță și dorința de a face diferența.

La vremuri noi, oamenii rămân aceeași – iubitori de #curat.

Cu inima plină,

Daniel Deaconu,

#faurarDeConfort și #smartCitizen

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fresh from Instagram: